FRIDAY 16 / SATURDAY 17

Igår kom bror med kompisar hit till Göteborg för att hälsa på. Jag har för länge sedan bokat biljetter till Hoffmaestro och Salong Betong på StickyFingers som senare visade sig vara något helt annat. Det var en liten miss av mig men grabbarna deppade inte för det utan vi hade en galet rolig kväll. Först drog vi till StickyFingers där ena hälften ur Salong Betong, Danne plus Jerry Hoff från Hoffmaestro stod bakom Djbåset. Det var tyvärr en riktig flopp med galet lite folk så kvällen fortsatte på ParkLane där det var dessto roligare!
Nu väntar jag på att David ska vakna så vi kan ta tag i dagen. Resa till Norrköping för att imorgon ändra riktning mot Sälen. Ska bli grymt och få glida lite i backarna men hur ska det gå, det var nästan sex år sedan jag senast åkte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0