ROK IT

Det är ju fantastiskt väder ute, varmt och gottigt. Snart kan jag börja använda denna kavaj/jack-liknande sak jag köpte vintage på ROK IT i London. Älskar deras butiker och är absolut värda att besöka. Jag gillar modellen och framförallt tyget. Ett riktigt kap från Londons gator. Det var roligt när jag provade den också för den var galet trång vid handöppningen så när jag väl kört igenom händerna fick jag inte ut dem. Där står Sophie snopen i en tvångsjacka. Josephine och jag fick stå och slita i säkert 15 minuter.  Mina händer var helt röda och ömma efteråt. Direkt jag kom hem var det bara att ta fram saxen och sprätta upp...men det var så värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0