LONDON CALLING

Imorgon lyfter planet. Josephine och jag sticker iväg en vecka till London. Dammit vad jag längtar. Har varit så mycket med flytten till Göteborg att jag liksom inte hunnit tänka på London. Vi ska bo bredvid Oxfordstreet, hur bra är inte bara det. Känna pulsen i stan, kalasa på kvällarna, äta världens godaste bagels och självklart hinna med en hel del shopping också på våra favoritställen!
Idag är det ju för övrigt alla hjärtans dag. Jag tycker själv det är en ganska kommersiell högtid. Kärlek kan man visa varje dag. Hade jag dock haft pojkvän nu så hade jag säkert älskat spektaklet. Anyway, vill någon ses ikväll för att äta pannkakor med mig så hör av er. Jag är rysligt sugen på pannkakor med sylt <3.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0