@ BUSSEN

Sitter på bussen med en banan i min hand, tillbaka till Kalmar ska jag. Har spenderat helgen i Norrköping. Massa trevliga och härliga stunder med nära och kära. På lördagen stack jag och Viktor iväg på äventyr, denna gång till Getåravinen, sen åkte vi till Strömsholmen och tog en glass på min brors nyöppnade Glassrestaurang (restaurang är kanske att ta i, men fint ska det låta). Till kvällen såg vi Sahara Hotnights/ Munken in the Park och sedan tillbringade vi en massa tid på Världens bar med trevligt sällskap. Kvällen avslutades på Michaels gård med vindrickande, konjak och påskgodis. Sedan somnade vi ute i Skärblacka. Söndagen har varit lugnt men en god frukost kl 12, ännu en glass på strömsholmen tillsammans med Viktor och Ida (för att stabilisera Davids ekonomi) och sedan en lugn stund hemma hos föräldrarna.
Efter dagens uppsats ska jag nu dra mig tillbaka och sluta ögonen till ljudet av babbel på bussen. Killarna bakom mig diskuterar hur gärna de vill ha en Appledator. Höhö här sitter jag och pussar på min och är så stolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0