sunshine

Idag är det tisdag, måste komma ihåg att boka biljett hem till norrköping på fredag, mkt viktigt!! Gud vilket underbart väder det är idag, kallt men strålande sol och klarblå hímmel. Toppen att vara hundvakt så man verkligen kommer ut i det härliga vädret också!

I eftermiddag ska jag till simhallen med Ida och simma några kilometer i bassängen, ska bli så skönt. Har verkligen blivit lat med träning senaste veckorna, usch! Nu ska jag ladda ner lite musik och fylla min ipod med så jag har lite färst bra musik med mig till Kina.

Idag blir det prickigt med mockaskor, älskar den röda detaljen på skorna!


jeans-weekday
tshirt- vero moda
skor- nilson

/SG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0