pinsamt kanske

Jag måste nog erkänna det nu, långt inne i mig finns det en riktigt liten tattarsophie! Hur glad kan man egentligen bli av att lyckas sno åt sig en liten penna eller en nyckelring eller helt enkelt en liten äcklig kolagodis. Gratis är gott..skojar du eller så bra det stämmer! Det blir lite av en sport, vem som lyckas samla på sig mest och absolut inte vem som lyckas samla på sig bäst! Skiten man tar är ju ändå inget man kommer använda sig av senare för allt är ju fullsmockat av reklam som förstör prylarna. Nu kan jag iaf skylla på att jag är stundet och har inte råd att köpa egna pennor...!?

Jaja, jag måste säga att lite smarta prylar fick jag faktiskt tag i också som ett rund plastfodral där jag kan förvara äpplet så det slipper bli brunt och kantigt i väskan eller som den blå lilla "fisken" där jag kan vira min ipodsladd för att slippa det eviga trasslet som annars uppstår eller som den fina tjocka bok, jobbguiden, jag tänker ge till tobbe, tror faktiskt han kommer tycka den är intressant!

Lyckades fixa 2 biljetter till föreläsningen med Schulman också. Han är kul, kanske inte snacka så mkt om vettig
info som kan hjälpa mig som student för att lyckas..men skitsamma, jag skratta så gott som hela tiden, han är skön.




 / SG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0