NU ÄR JAG TILLBAKA ÄLSKLINGAR.

Hur ska jag ha tid med bloggandet när jag har haft skola up in my ass, det är tv/säsongs premiärer varenda kväll och nördig som jag är styrs mitt liv och min plikt efter Tv:n...
Men okej, idag hade jag min sista tenta, praktiken börjar på måndag och då lär jag nog få lite tid över till bloggen på kvällarna!!

Imorgon åker jag hem till norrköping, på lördag blir det total makeover. Blonda sophie ska bli brunetten med lugg, spännande va? Ojaaa! Ska träffa joss och memm också, känns som år mellan varven!

Ikväll ska tobbs och jag beställa thaimat och mysipysa i nya lägenheten...haha jag vet sjukt dålig uppdatering om lägenhetsbyte men de flesta vet väl redan om det. Bort med fabriksgatan och in med lorensbergsgatan.

Pussss


hejdå blondin.

Kommentarer
Postat av: en gammal vän hemmifrån...

Äntligen tillbaka;) började bli lite orolig för dig! va händer i helgen här hemma i norrköping då, kommer man kanske träffa på dig nåt ute?

2009-10-01 @ 19:12:28
Postat av: j

fint att du är tillbaka.. lite kort inlägg, men det får vara ok i början. Hoppas maten smakade bra!!

2009-10-01 @ 22:33:22
Postat av: s.

nu ska jag köra på så det ryker, på lördag kanske jag träffas på ute, annars på munken möjligtvis, men kom ihåg vem du nu är att jag då är brunett :)

2009-10-02 @ 23:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0