hemma.

Nu är jag hemma i norrköping, dagen har varit lång. Började med en seg föreläsning, sedan bibblan, sedan skolan igen, sedan lång seg bilresa ensam hem till nkpg.

Riktigt mysigt att träffa hela familjen, fick en chock när jag träffade lilla Felix, han hade blivit så lång, skaffat svara coola chinos och fixat frillan riktigt het ;p

Mitt projekt under helgen är nu att snoka runt i hela huset och försöka sno med mig så mkt coola prylar som möjligt. Går väl sådär, hittar en miljon saker men det är många Nej från mamma och pappa. Jag har iallfall samlat på mig 3 stora påsar med guldramar i alla dess slag, storlek, utseende. Hem till kalmar och sprika i  sen!

Lagom till Idol kom Jossie förbi så vi har suttit med familjen och svurit som tusan över att Camilla gick vidare, j*vla skitjury som trodde på henne fortfarande och gav henne typ en hundrade chans istället för att ge stackars Moa en till chans som lugnt hade gått vidare.

Aja, nu är det läggdags! Imorgon är det en ny dag med en mille nya projekt.

J, you go there in kalmar tonight!

Kommentarer
Postat av: j

yesyesyes,wish you were here

2009-10-03 @ 02:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0