goodiegood

Ojoj vilken härlig helg jag haft.

I fredags var det min födelsedag, fick ett thomas sabo armband av älskling i present, han är bäst i världen, har önskat mig det så länge :) Sedan åkte jag jenny och Cammy till Modehusets öppning och hade förväntat oss världens shopping, men det sluta med noll ungefär! Asmycket folk och en ganska stor besvikelse faktiskt men det va trevligt vi var på ikea och åt lite köttbullar med :)
På kvällen kom nästan alla tjejer hem till mig och vi kollade på idol, firade mig med lite skumpa som tobbe köpt och bara hade jättetrevligt!

I lördags var det dags för inflyttningsfest. Galet mycket folk och plötsligt blev vår stora 2a ett litet råttbo på någon timme! Men det var riktigt trevligt, tack för alla presenter :) Min bror kom även med 4 kompisar från norrköping och sov över. Jossie kom från gbg och överraskade mig totalt, haha skitkul! Storm kom förbi med en inflyttningspresent...En vas fick tobbe öppna och sen va det min tur, EN SLÖJSTJÄRT = fin fin guldfisk! Hihi Boogie heter han och idag gick tobbe, jag och josephine till djuraffären för att köpa en kompis till honom plus lite växter och grus. Nu simmer de omkring och njuter av tillvaron. Känns mycket bra med 2 nya familjemedlemmar, de är så söta men bajsar så jag blir tokig!!!

Klockan 20 kommer camilla och jenny, då är det Ensam mamma söker!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0