det är så roligt.

Ingen, ingen känner igen mig. Inte ens mina bästa vänner här i kalmar. Jag älskar det, att dygnet runt gå omkring och va någon annan men som egentligen är nya jag! Sophie i lugg, trivs oerhört bra, känner mig äldre, snyggare och sexigare än någonsin..EGO!?!

Tack tessan <3

Praktiken har börjat, jag har en ledig dag igag. Var befinner jag mig? Jo i bibblan, det är här man hänger när man inte har något att göra. Bara sitta timme efter timme och knappt göra något. Kommer sakna att vara här nu under alla veckor jag har praktik.

Ikväll kommer tobb hem, han har varit på kurs i sthlm och haft lyx. Trist ensam hemma, jenny var förbi igår och hälsade på vi tittade på Hollywood fruar, sista avsnittet,kom som en chock..bAJS!

Nu ska jag fortsättsa plugga latinska namn på ben i kroppen :)

hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0