dagen har varit...

Dagen har varit fullspäckad och lååång. Först praktik 7-15. Till och med lite längre för jag är nog den enda människan på denna planet som lyckas komma klockan 06.10 till jobbet när jag vet om att jag börjar kl 07. Antagligen så var jag så förbannat trött imorse att jag helt enkelt inte kunde läsa klockan fast jag kollade på den varannan sekund i all stress om att hinna. Inte undra på denna stress när jag gick upp 05.40 och sen stack hemifrån 06.00.
Hur som helst, imorgon börjar jag klockan 13.30 såå då ska jag inte va där en minut före är tanken!

Efter min praktik gick jenny och jag en snabbis till bibblan, tröttnade på det och så kom jag på den briljanta ideén om att åka och äta middag på IKEA! Trisst bara att vi dumt nog skulle prova oss på något annat än de säkra köttbullarna. VI fick kyckling som var degig, beasås som var fetare än fett och pomme som va mjukare än potatismos.

Aja, lite handla blev det iaf! LITE för allt jag ville ha var antingen slut eller för dyrt för mig! Men ett par gardiner, en skål, lite kuddar och kuddfodral och en vas lyckades jag fixa!

Nu är det snart sova time!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0