blinka lilla stjärna

Fredagkvällen lider snart mot sitt slut. Har borstat tänderna, tvättat bort sminket och klätt av mig. Nu ligger jag i soffan under världens härligaste filt och väntar på att tobb ska komma hem. Han är med vänner på byttan ikväll.
Under tiden roar jag mig med en livekonsert av Muse, de är för grymma asså!
Jag kom nyss hem från Erika. Hela gänget har varit där ikväll. Druckit glögg och must samt ätit lussebullar och pepparkakor och tittat på idol. Ikväll åkte min älskade mariette ut. Inte jätte jätte ledsen faktiskt, var lite väntat och Calle är kvar så det är ju toppen.

Annars idag har jag varit i bibblan och pluggat mikrobiologi. Jag har även varit och simmat, 4e dagen i rad nu och imorgon skulle jag visst få med mig tobbe också. Bara att hoppas på att hans tillstånd är stabilt!

Godnatt och puss på er alla!






Kommentarer
Postat av: Ida

Tjusig bild damen :)

2009-11-29 @ 23:00:46
URL: http://pasoder.blogg.se/
Postat av: j

börjar bli dags att blogga lite oftare nu damen

2009-11-30 @ 15:46:11
Postat av: Anonym

hallå damen??

2009-12-22 @ 00:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0