Utkast: Mycket trevligt, ...

Mycket trevligt, mycket trevligt! Nu åkte mamma och Felix nyss hem. Det har varit så kul att ha dem här. Igår gick vi runt och visade dem stan, sedan gick vi hem till tobbe och efter det gick vi alla och åt buffé på Thai silk. På kvällen var vi hemma hos Tb och tittade på Slumdog Millionär, riktigt bra film! Idag har mamma och jag varit nere i min lägenhet och tömt så mycket som möjligt. Så nu ska jag bara dit en gång till och tömma resten samt städa lite. Sedan är det byebye lägenhet 251. Idag var vi även på byttan och åt Lunch Buffé! Mycket gott även det. Och snälla mamma betalade allt :)

Nu ska jag och tobben spela NBA på playstation 3 och äta glass. Hihi gullepojken hade varit och köpt det till mig igår så jag får spela lite basket och samtidigt se alla sexiga spelare ;)

Kommentarer
Postat av: Joppi

Hahahah, bra att du flyttar! Äckelgrannen vill vi inte se mera! :D

2009-05-23 @ 00:09:09
Postat av: s.

hihi jaa visst är det bra. I fortsättningen får joppi sova under samma tak som tobbi och soppi! Vi blir som en enda stor lycklig familj :))

2009-05-23 @ 09:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0