underbara helg!

Ja, tänk vilken underbar helg jag haft :)

Igår var jag som sagt på 40-årsfest hos min kusins fru! Det var hur nice som helst, nästan hela släkten samlad plus en massa annat folk! Drickat flödade och det var aldrig några tomma glas! Själv fick jag va nykter för under tiden jag var borta på toan endas en snabbis hann både mamma, pappa och david få i sig tillräckligt med dricka för att inte kunna köra hem! Men det gjorde absolut ingenting!
Alla hade det så galet kul, dansade,sjöng, stod på stolarna och framförallt skrattade vi så vi tjöt gång på gång!

Jag har nog världens bästa släkt utan tvekan skulle jag tippa :)

Idag åkte jag in till stan och träffade joppi och moppi! Vi var och åt och pratade goda minnen! Det är så underbart att man kan vara borta från varandra i princip hur länge som helst och när man ses känns det som att det var igår. ÄLSKAR ER <3 Nu ska det grillas!



Jag gick ytterligare en sväng på stan idag och köpte bl.a. dessa vita platågympaskor från Vagabond och en jättesöt hatt från Åhlens.






Kommentarer
Postat av: memmi

fiiiiiiiiiin

2009-05-11 @ 23:17:11
Postat av: s.

taaaack gumman :)

2009-05-12 @ 10:52:46
Postat av: klippan

skorna påminner om såna som handikappade med olika långa ben använder ;) bits!

2009-05-19 @ 18:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0