super nördig, lat & ganska najs!

Det här är det bästaste som finns, helt fantastiskt. När man bara kan ligga i mamma och pappas säng, lyssna på ZTV, ha sin lap framför sig, sin mobil bredvid sig & inte behöva tänka på någonting, bara ligga här och va så lat man kan.
Hittade en risifrutti i kylen, perfekt, behöver inte ens laga frukosten. Plus att jag kan inte minnas när jag stoppa i mig en frutti senaste, måste varit någon skolutfflyk på mellanstadiet eller så!

Fick syn på senaste videon med Adiam Dymott, Pizza! Hon är sveriges drottning enligt mig, hon är allt jag skulle vilja vara, så jävla cool gånger tusen och hennes musik är så bra! I'm just in love!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hur länge hade du tänkt ligga där och slappa? Kl 7 ska du va i kalmar you know :) säsongsavslutning ju.

2009-05-11 @ 09:59:16
Postat av: jenny

Hur länge hade du tänkt ligga där och slappa? Klockan 7 ska du vara i Kalmar you know :) säsongsavslutning ju.

2009-05-11 @ 10:01:18
Postat av: s.

SJUUKT LEDSEN! Men administratören måste be om ledigt ikväll! Hemkomst var faktiskt tillåtet för att få vara ledig! (A)

2009-05-11 @ 10:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0