Lördag

Nu är det dags för lördagens bravader, vi får se hur och var kvällen slutar. Eller aa, slutar helt kommer den väl antagligen göra hemma hos tobbe, men innan det så! Ska strax cykla till Ullis så åker vi till Camilla sen!

Just det! Jag är överlycklig, min OBH platttång gick sönder i förrgår och nyss var jag på maxi och fick 400 kr tillbaka så imorgon åker jag till MediaMarkt med tobbe och köper en ny lyxigare variant! Jag har kommit på att det är nog en bra investering att köpa en lyxplattis med tanke på hur mkt jag plattar mitt hår. Haha förövrigt förta gången jag inte blir helt förkrossad och får panikkänsla över att min patttång gått sönder.

Nu drar jag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0