kalmardays

Kom precis hem och kom precis på min blogg! Jag och Ullis har  varit och kolla på volleyboll-turnering! Jag blev riktgit sugen på att spela, kom på att jag köpte en volleyboll i N.Y när jag var där, måste leta fram den hemma! Vädret är bra skit även idag, bara den jädrans blåsten som skall förstöra.

I kväll är det kalas för hela slanten, lilla pojken Joel fyllde år igår och Jennyho fyller år idag, så det blir rena rama sammanslagningen. Jag och jenny ska åka till Joel och grabbarna lite tidigare och förbereda, på något vänster lyckades jag bli "festfixare"...höhö! Men jag hoppas på en riktgit lyckad kväll :)

Some pic'





Kommentarer
Postat av: jenny

men en jäkla bra festfixare blev du!! :)

2009-05-17 @ 15:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0