jag är inte klok.

Billigt att bo hemma ibland? Tusan heller att det är! Jag har fan gjort mig av med 3000-4000 kronor, denna period på 6 dagar! Men jag har inte ångest, nejdå jag har köpt så sjukt mycket fina kläder och prylar så jag nästan drunknar i allt. Gud va skönt det är när man bara kan få slösa ibland!!

VAd jag lyckats kamma hem denna helg är:
3 väskor
1 par skor
1 filt
6 tallrikar
1 virkad tröja
1 hatt
1 klänning
2 kjolar &
en toffelpåse med massa gästtofflor i

Kom precis hem, efter att äntligen träffat min underbara vän soffan1. Det var nästan ett år sedan vi sågs men kändes som igår, sjukt roligt att se dig igen gumman!! Vi var på fräcka och "fika", jag åt en pastasallad och Soffan drack en loka!
Det är så kul att bara sitta och prata om gamla minnen samt vad som hänt senaste året. Vi har ju knappt hörts och hon har varit i Usa och jag har flyttat till Kalmar! Många smarriga nyheter att suga på som sagt :)


jag & sofie sommaren 08

Nu ska jag börja packa och ikväll umgås med familjen den sista kvällen, för imorgon klockan 10.25 bär det av mot Kalmar igen.

So loooong <3

Kommentarer
Postat av: Sofie Eriksson

Vad söt du är soff :) Vi ska få en underbar sommar ihop nu röö :D Precis som förra!! Bara en månad till nu så är du snart hemma i norrpan igen :D Pusspuss sötisen <3

2009-05-14 @ 10:00:22
Postat av: jenn

men sofyho! Vad har jag sagt om uppdateringarna :) ses imorrn!

2009-05-15 @ 23:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0