Jag är ett riktigt svin, och jag njuter av det!

JennyHO vill ha uppdatering och då ska hon få uppdatering.... Jag sitter nu och bara väntar på att klockan skall bli 16.30 så jag kan få hoppa på snusk buss nummer ett och ta mig till Norrköping. Av någon konstig anledning så är det bara snusk och äckel människor som åker den bussen, nästan alla utom jag och någon enstaka till. jag undrar vad det kan bero på!?

Skitsamma ,idag va det roligt Först hade vi besök på Fågelns (storken) hälsomottagning. Det slutade med lite nice handmassage. Sjävklart springer, jag nämner inte några namn (Ida86) fram till första bästa kille med värdens största leende, hon tindrar lite ögonen och säger "JA, det går bra", när han frågar henne om han får massera henne vid handleden. Jag, fjantig som jag är tyckte det va skitroligt och kan inte hålla mig för skratt.  

Sedan på eftermiddagen hade vi seminarium, mitt under seminariet så får jag syn på de fläskigaste, fetaste, handleder jag sett i hela mitt liv. Hand och arm flöt liksom ihop!! Nu tänker jag inte nämna den utpekades namn, lite väl taskigt även för att vara jag,  men självklart är jag på mobilen och messar iväg till kompisarna i klassrummet att de ska spana dit. Det roliga här är att just denna person är just den i klassen som viftar med armarna mest!  Sjukt elakt kanske, men snart är man vuxen och innan dess får man busa hur mkt man vill, det är liksom en oskriven regel!

Haha...nu kom jag precis på ett samband mellan dagens händelser! Tänkte faktiskt inte på det men både för- och eftermiddag har ju faktiskt gemensamt tema, just handled! Aja kommer väl sluta med att jag bryter min handled eller nått så jag inte längre kan skriva massa dumheter på min blogg.

Hoppas någon kan njuta av min uppsats mer än jag själv ;)

devil17.gif image by jst8761

Kommentarer
Postat av: jenny

TACK!för uppdateringen :) haha de handlederna skulle jag vilja se!

2009-05-07 @ 16:14:10
Postat av: Camilla

Nu blev jag nyfiken. Skulle gärna vilja veta vems handleder det var, får ta lite update på måndag :) Hoppas inte snuskbussen var allt för hemsk. Ha en superskön helg i Norrköping! =)

2009-05-07 @ 22:45:02
Postat av: s.

Haha ja uppdatering ska vi verkligen ta på det där ;)

2009-05-08 @ 09:33:40
URL: http://vemsomhelst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0