infofromnkpg!

Jag älskar när folk kommenterar i min blogg...keep on please :)

Igår var jag på BB och hälsade på mitt kommande sommarjobb! Ska bli så sjukt roligt att vara där i sommar, dock blir det verkligen ordagrant att vara där i sommar!!! Jag kommer inte ha så mkt fritid och absolut inte kunna ta mig en semester i utlandet som jag hade hoppats på..men men får spara min pengar till hösten och dra iväg då!

Efter det iallafall mötte jag upp mamma på stan! Och shoppade hittade bl.a. en väska, en tröja, violschamp från lush och världens mysigaste filt, direkt jag la handen på den var jag tvungen att köpa, den var liksom ett med mig från första kontakten! Nu kommer jag somna ännu fortare i soffan än vad jag redan gör, stackars Tobbe men tar han plats under den kanske han somnar med detsamma också, vem vet! Sedan hitta jag världens finaste sandaler från roots, skulle kunna betalat hur mkt som helst för dem så provade jag 38 och de var liiite för trånga, sedan provade jag 39 och de va liiite för lösa, värsta skiten! Blev så ledsen, funderar på om jag ska lida mig igenom en sommar med för små/stora skor eller om jag ska leta vidare. Tåls att fundera över!

Idag ska jag till Linköping på 40-årsfest, det är min kusins fru som fyller år. Ska bli riktigt roligt, hela släkten är samlad plus en massa annat folk, nice som sagt!

Nu ska jag hoppa in i duschen! Tjing!


Kommentarer
Postat av: jen

jag tycker att du ska satsa på de som var liite för små. de töjer säkert lite på sig :)

2009-05-09 @ 16:19:05
Postat av: s.

aaa jag ska gå på stan idag igen och göra ett sista beslut!!!

2009-05-10 @ 11:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0