doppdagen.

Nu ligger jag här i sängen med tobbe! Helt slut efter en underbar måltid, jag gjorde Jossas goda gryta med kyckling, lök, bacon och svamp..muums! Idag har det varit en ganska så slapp men ändå aktiv dag. Imorse var jag uppe med tuppen medan tobbe låg bakis och sov. Jag städade lägenheten och gjorde min goda musli i ugnen.

Sedan åt vi frukost, tittade på någon värdelös film. Efter det kom Luppe, tobbes kompis förbi någon timme och sedan gick vi iväg och spelade lite basket. Usch vad jag saknar baskettiden ibland :(. Efter det var vi ute och gick en promenad, var och hämtade lite kuddar i min lägenhet. Och nu ligger jag här i princip.

Igår var det valborg, började flitigt med att gå på Body Step pass, så sjukt roligt är det, kul när man kan träna och samtidigt gilla det! Sedan på eftermiddagen var det grill på tobbes bakgård med några av hans kompisar. På kvällen sedan ville jag se brasa men det blev inget. Var på fest hemma hos en av Tbs kompisar och sen palla jag inte mer och gick hem. Satt i princip och bara glodde på alla och njöt av musiken!

Jag vet typ ingen som gillar promoes nya låt svennebanan, men jag tycker nog att den är ganska nice! Dock en helt annan nivå än hans tidigare musik! Vi får väl se om det blir en sommarplåga eller ej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0