död

Kom precis hem från budy pump passet. Jag har blivit så sjukt duktig på att träna nu senaste veckorna. Till och med lördagmorgon ger jag mig iväg, jag ger mig själv en eloge för det! Plus att jag har bestämt mig för att inte dricka en massa helg efter helg, hälsosamma Sophie är på språng! Jag satsar på hösten 09 ;)

Idag fyller Camilla 21, hemskt mkt grattis till dig och ikväll ska jag hem till henne fest med chicksen Jag tror jag avstår drickandet då med men vi får se om det blir utgång eller ej! Faaan jag vill ju se Robinson, men Tv:n får inte styra mitt liv så mkt som den gör nu. Kanske kan jag i förbifartet råka slå på tvn hemma hos henne. Haha vi får se!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag stoppa i mig något och sen ska jag antingen ut och sola eller spela lite basket!

Hejsålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0