ångest ångest och panik!!!

Jag ligger i sängen, allt är frid och fröjd!
Jag loggar in på msn.
Jag loggar in på spotify.
Jag ser nere i aktivitetsfältet att jag fått ett meddelande från mannen från Georgien på facebook
Han frågar om jag hade det bra hemma och om jag var tillbaka i kalmar.
Jag svarar att det va bra och yes, I'm back in kalmar!

Då händer det som inte får hända, han berättar att han är i emmaboda och ska in till kalmar ikväll. Fuck, vad fan gör han här igen??? Hur länge ska han va här liksom? Ska jag behöva flytta? Byta identitet? Gömma mig under luvtröja resten av min studietid???Resten av mitt liv??

JAG VA TREVLIG I 4 TIMMAR PÅ EN BUSS OCH VAD FÅR JAG FÖR DET??? ÅNGEST ÅNGEST OCH PANIK!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha blev de nån trevlig återträff då?

2009-05-18 @ 07:36:40
Postat av: s.

Nej tack och lov för det så slapp jag Georgi, men jag träffa faktiskt hans kompis på Kåren..HAHA!

2009-05-18 @ 11:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0