torsdagkväll med baksmälla

Äntligen fick jag se min baksmällan, har väntat så länge! Jimmy var så snäll och ställde upp. Jag hämtade ut biljettern, mötte upp Jimmy vi gick och köpte lite godis, gick runt och tittade på allt "kullt-godis" man åt när man var liten; tefanten, pulverrören, popsen som knastra i munnen mm. Under filmen hade Jimmy på sin sida 2 tjocka taner som asgarva hela tiden och jag hade på min högra sida 2 aspackade killar som stack sprit och även de asgarvade i ett. Bortsett från dem var filmen sjukt kul tyckte jag, Jmmy är lite mer svår road men han gav den 3 ½ iaf :)

Idag ska jag jobba 14-22, innan dess ska jag hinna koka mina palt och göra en svamstuvning på alla pappas champinjoner han glömmde att han hade i kylen innan de åkte.

Laaaater / Sophie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0