sommarlov.

Jag är seg med bloggandet, jag vet, men det får man vara på sommaren när man inte riktigt har tid.

Sedan sist jag skrev har tobben varit på besök och vi tillbringade 2 dagar och 1 natt i Varamon, helt underbart!  Brun och nice blev man men nu i allt ösregn är det inte mycket kvar av det tyvärr!
Jag har träffat Soffan1 och vi shoppade lite på stan, både gjorde sprätt på en tusenlapp bara sådär utan några som helst problem, farligt med REA!

Idag och imorgon ska det jobbas och sen på fredag fyller jossie år, då ska vi fira henne och sen sparar vi nog utgången till Lördag :)

För övrigt idag har jag varit hos tandläkaren (mamma) och fy sophie, jag hade ett litet litet hål som mamma fick laga med en prickfyllning. sista sekunderna gjorde det ont när hon borrade så jag fick allt bli tvungen att ta en sputa bedövning annars brukar jag klara mig utan! Nu sitter jag här och halvdregglar och biter mig i min bedövande läpp.

Hejhopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0