jobbigaste natten i hela mitt liv.

Jobbade och kom hem kl 22. Satt vid datorn och kom sen på att jag skulle ju testa timern så att den fungerade tills jag åker ner till Kalmar. Ställer in timern, den sätts på som den ska, sen la jag mig i sängen och somnade. Tobbe ringer, jag vaknar, lampan är släckt så timern fungerar som den ska men när jag kollar ut genom mitt rum ser jag att hela vardagsrummet är tänt och även köket. Jag var nästan 100 på att jag släckte där innan jag gick och la mig. Brukar alltid släcka och sen bara hålla mig på mitt rum för att inte skita ner resten av huset :P Tobbe fick följa med mig i telefonen när jag gick rund och kollade, ingen där. Sedan tog det 3 timmar innan jag somnade. Jag låg och var livrädd, tänkte att snart kommer det in någon med luva för huvudet och hugger ihjäl mig med en kniv. Eller att han dödat alla mina fåglar ute i köket och sedan lägger en bredvid mig på huvudkudden...ja, sådär låg jag i 3 timmer och tänkte! Så jävla nojjig, men samtidigt var jag ju säker på att jag hade släckt..USCH & FY! Skönt ska det bli att komma ner till Kalmar och inte behöva sova ensam något mer!


Kommentarer
Postat av: Toby

Kom hit ska jag ta hand om dig lilla kickan ;)

Puss Puss

2009-07-18 @ 13:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0