idag&igår

Jag har skitont i halsen. Haft den sen i tisdags typ och det blir inte bättre, snarare sämre! Usch..men iallafall igår var jag hemma hos E-C Larsson (Josephines moster). Jossa och jag var så flitiga och bakade 3 bröd direkt jag kom dit. Jossas superbröd med russin, nötter, honung, lingonsylt, linfrön och en massa annat mumma. Efter det satte vi igång med maten som vi skulle bjuda E-C och jossas mormor&morfar på, skitgott blev det! Gratäng med fläskfilé, curry, banan, lök och jordnötter serverat med ris och en härlig sallad. Efter det satt Jossa, Eva-Carin, mormor och morfar och pratade i köket medan jag var helt asocial och tittade på en film som E-C hade hyrt. På slutet lipade jag som en idiot och sen körde hem efter 00.00 någon gång.

Imorse var jag som vanligt uppe med tuppen vid 5.30, riktigt segt var det och hela dagen på jobbet har varit ganska seg, har gått med en fruktansvärd huvudvärk och sen kom jag på vid lunch att det kan nog bero på vätskebrist, jag menar klockan 23.30 igår tjöt jag säkert flera liter och sen ingen dricka på det utan direkt i säng!
När klockan väl slog 3 begav jag mig hemmåt och på vägen från sjukan fick jag syn på det här. Desperat att komma hem, lät jag honom vara. Stod ju för sjutton en miiljon andra människor i närheten med men jag kan försäkra er om att ingen såg när jag tog kortet (a).


Kommentarer
Postat av: jen

men han låg säkert bara och sov lite

2009-07-24 @ 22:14:07
Postat av: J.

HAHA, du är en riktig lipsill Soppan!

2009-07-24 @ 22:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0