godmorgon vecka 31

.VECKA 31.

MÅNDAG, morgonpromenad med männen i huset sen är det bara jobb som gäller 14-22, familjen kom hem igårnatt känns skönt att slippa ha hela ansvaret för huset nu inkl trädgården med 1000 blommor. TISDAGimorgon skall jag till tessan, på modeklipparna, och klippa mig. Kan inte bestämma om jag bara ska klippa toppar eller om jag ska klippa jämnlångt hår och en lugg på det. Vi får se. Efter det är det ska jag jobba 14-22. ONSDAG, jobba jobba jobba 12-22. TORSDAG, åker till Stockholm och hälsar på Jennyho. Det blir shopping hela torsdagen sedan åker vi till Vaxholmen där hon bort, kanske blir det lite båttur, grillning och party på kvällen. FREDAG, mysa med jenny tills jag åker hem på kvällen vid 20 någonting.  LÖRDAG & SÖNDAGjobb jobb, kanske en utgång med Jossie och tjejerna på det!


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Låter fint det babe. Du är allt värd lite party och utgång nu!

2009-07-27 @ 20:52:46
Postat av: Carolina

hej sötnos, vi hann aldrig prata idag, det e lugnt här på förlossningen så jag passar på o hälsar till dig vi kan väl höras? fika någon dag kanske?

puss o kram

2009-07-27 @ 23:51:08
URL: http://christelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0