walking

Phuu, nu har jag varit duktig. Tobbe tog fram extra vikter till mig man kan sätta på benen och armarna när man går/springer. Så duktigt och flitigt satte jag fast dem runt mina ben och gick raka vägen till gymmet, skrev upp mig på massa pass för nästa vecka och sen tog jag en 45 minuters promenad. Nu är jag totalt slut, bra skit det där asså! Ska strax hoppa in i duschen och sen blir det plugg och matlagning för hela slanten.

Ikväll blir det hemmakväll med Tobbe. Imorgon åker han till Åre och blir borta en vecka. Jag hade så gärna velat följa med med kan inte missa mer i skolan än vad jag redan kommer att göra.

En hopp in i duschen  nu då kanske!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0