dayafterdaybefore

OJ! Klockan är 08.58, före den tiden har jag redan hunnit ta mitt p-piller, gå på toan, bjudit in Ullis en liten snabbis men hon va inte så sugen på att stanna och så har jag pratat med tobbe han ringde en kortis. Nu ligger jag här lyssnar på "Stora soven med tobben" och häver i mig en kanna vatten.

Igår var det riktigt skoj. Ulrika och Lina var här hos mig/(tobbes ställe) och vinet flödade, popcornen poppade och chipsen doppades i dippen. Sen var det delade åsikter om var vi skulle gå, så jag vek ensam av vid Kåren medan de andra traskade vidare innåt city. Träffade Fisnik i kön så snabbt och snärtigt trängde jag mig igenom kön och klängde mig fast vid hans sida. Inne på kåren träffade jag någ nästan hela klassen och Emelie, hon var så söt i sin outfit med mössa, skidglasögon mm. Det kanske ska sägas att hon var på after ski sittning before the real party. Iallafall så hade jag en riktigt bra utgång och dansat av mig ordentliget. Ullsan och Lina skulle sova hos mig men jag vet inte var det brast i kommunikationen. Jag får träffa dem senare, prata igen gårdagen över en pizza.

Nu ska jag återigen sova och efter det äta mig en riktigt god hotellfrukost. Allt kommer finnas med på bordet, men något kommer fattas på andra sidan om bordet. Tobben han drog minsann ifrån mig för en vecka i Åre, jaag förstår inte att han hellre väljer det framför mig... ;p Hoppas iallafall att han får en underbar vecka och det tvivlar jag inte det minsta på.

Adjökens gott folk.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0