Ineedahovercraft

Helgen är här och allt känns då bra.
Veckan har varit hektisk med tentaplugg, hade tentan igårkväll och det kändes riktigt bra, skrev 12 sidor så något vettigt måste jag väl fått ur mig! Efter det tog jag en lång och hemsk promenad till Ikea där jag mötte tb och så köpte vi bord och stolar, så nu äntlingen slipper man sitta och äta och spilla i soffan! :)

Idag har jag varit och ätit Kina buffé med Lina och Ullis, omöjligt att inte bli mätt alltså. Jag har varit och hämtat alla mina skivor som beställdes för ett tag sen med, nu ska det lyssnas på musik minsann!
Bordet är inborrat i väggen och på plats, stolarna är monterade!

Nu är det matdags!


everything is going well, I need a hovercraft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0