studyhardnot.

Hej Kära vänner!

När jag väl börjar plugga så går det undan, men jag är så fruktansvärt seg i starten.
-Ska jag börja nu kanske? Nää...finns alltid en massa småsaker jag vill få ur vägen först.
Som nu tillexempel, sätter mig vid datorn öppnar ett Word dokument och ska skriva om Eriksons utvecklingsteorier.
Men just det, jag måste ju fixa lite till på min blogg och sen är det ju lunchdags och efterdet skulle jag faktikt till golfbanan och åka skidor, jaa allt sånt är ju bara MÅSTEN! Det kan jag ju inte skita i. Kommer ju faktiskt en morgondag och då kan jag ju lika gärna plugga dubbelt så intensivt!!

Men faktum är ändå, att hur mkt jag än undviker mina böcker så lyckas jag ganska fint på tentorna ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0