Skiingsweaty

Va härligt det är att åka skidor när solen skiner och snön bara glittrar, det är såhär lagom kallt ute och man får en massa härlig motion.

Ja typ så härligt va det för mig idag! Solen sken, snön den glittra, lagom kallt var det också bara att jag va klädd för 40 minus så jag blev genomsvett direkt, tog fel väg så jag fick bara en massa uppförsbackar föruom sista backen som kan jämföras med en svart pist, där kom  jag i 200 km/ h och ser en massa grus framför mig, finns det nått jag kan göra? Nej, så där volta jag totalt. Allt som allt blev det tre markkontakter för mig :)

Men jag ska inte klaga, älskar snö och fick en jättehärlig dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0