lovelythursdaynight

Nu är jag hemma, satte precis på nagellacket på fingrarna så det håller på att torka! Festa till det lite med orange, svart och silver blandat! Ikväll har jag varit hemma hos Lina med Ullis, Emelie, Bosse och Zappe. Det va så trevligt, vi åt hallon&fläderpaj med vaniljglass samt kolla på Greas. Den filmen kan man rulla igång hur många ggr som helst i princip. Annars idag har jag varit i skolan, Ulrika kom förbi och vi åt lite mat, prata lite snusk och plugga lite sååå allt är väl som det brukar.

Oh jag har sett massa bilder och repotage från modeveckan. Ens shoppingbehov minskar ju inte direkt, gud så mkt häftigt jag vill ha. Det sjuka är att jag blivit en så otroligt stor konsument av mat. Mat, mat, mat...är ju nästan i affären en gång om dagen. Som tur är handlar jag ju bara en massa nyttigheter, frukt och grönt av alla dess slag :)

Godnatt mina vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0