byeswedenheyvietnam

Ja nu är dagen snart kommen, imorgon packar jag mina saker och sätter mig på planet till Vietnam. Blir borta lite över 2 veckor. Ska bli så underbart otroligt skönt, sola, bada, snorkla, shoppa dricka drinkar vid vattenbrynet och bara koppla av. Det behöver jag, har varit lite nere senaste veckorna, mycket i skolan och sen detta helvetes väder som pågår i Sverige gör ju mig galen...

Nu sitter jag hemma hos tb och packar ner de sista sakerna sen blir det bussen till Norrköping och imorgon tar vi bilen upp till Arlanda.

Kommer sakna alla mina favoritet och älsklingar som håller till lite överallt i Sverige. Den som vill ha ett vykort behöver bara sms:a över en adress så kan jag nästan garantera att ni får ett kort att bli lite avis över hur skönt jag har det :P

PUSS OCH HEJ FÖR MIG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0