tillbaka till låtsaslivet som är min verklighet.

Jag kom på det igår, eller om det var i förrgår. Kalmar, skolan, studentlivet. Det är på riktigt, det är min verklighet. Men det känns ju bara som en enda jäkla lång semester som är på låtsas. Kändes så skumt när man satt på bussen ner hit förra vecka, kan liksom inte sätta ord på det men det är overkligt på nått vis.

Igår träffade jag Jennyho och Ulla, vi körde en återföreningskväll. Den va okej till jag betala 100 jävla kronor för att komma in på Vallen som var det sämstaste jag någonsin varit med om, all denna skit för att jag var för ung för byttan, FUCK!

Ska strax träffa mina bruds igen för en liten lunch på stan, sen får vi se vad som händer. Barnkalas blir det nog ikväll med!

Imorgon börjar skolan. Pallar inte säga mer nu :p


boots, balenciaga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0