Skärpning.

Min förra vecka var så bra. Skolan har rullat på och man har börjat komma in i det lite nu, nästa vecka så kommer alla andra studenter med, ska bli kul!

I torsdags åkte jag, Ulla, Erika & Maria ut i skogen med förhoppningar om att hitta Svamp, det gick kasst, inte en enda svamp, men vi fick med oss lite blåbär iallafall och det var en mkt trevlig utflykt.

I fredags var jag på bio med Tobbe, Luppe, Pean och Maria. Vi såg premiären av Inglourious Basterds, sjukt bra film! Rekomenderar alla att se den, Tarantino har ju regisserat den och han är ju lite av en favorit :)

På lördagen var det inflyttningsfest hos Sara, mycket trevligt och shotsen flödade, sen blev det en utgång till Byttan där de flesta klev in i dimman totalt ;)

På söndagen var jag och Jenny på KTC och övade lite, på kvällen gick tobbe och jag och tittade på en lägenhet. Den blir nog vår, vi skall träffa hyresvärden imorgonkväll. Och godkänner han oss så blir det någ inflyttning inom några veckor bara...helt underbart! Börjar bli lite småtrött på att ha mina underkläder i 3 påsar och alla mina kläder som låg på en hög i en resväska har jag nu spridit ut i hela soffan så tobbe och jag spenderar våra kvällar framför tvn i sängen!

Nu ska jag äta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0