20, snart 21 och förtidspensionerad!

Jag känner mig som en gammal kärring, jag ÄR en gammal kärring.

Jobbade igår, vid 12.30 tiden säger personalen till mig att gå ner till akuten, då klarade jag typ inte av mer. Hade sen 10 tiden sådana fruktansvärda magkramper. De gick aldrig över, jag kunde knappt stå på benen, likblek och helt kallsvettig, nästan svimningskänslor med. Överläkaren på Gyn, kom och kände på min mage men den kändes okej då.
På akuten låg jag i över 5 timmar helt ensam i ett litet rum med asstarka lampor, det enda som hade hänt var att sjuksköterskan var inne precis när jag blev inlagd och tog blodprover, puls & blodtryck på mig. Efter 5 timmar kommer läkaren in och känner på mig, allt känns fint och jag fick ta "AKUTENS COCTAIL" den var domnande för magen och även munnen. Lite halvförlamad i munnen fick jag lämna akuten och allt kändes då fint i magen...

MEN....

Jag kunde knappt röra mig, min övre rygg, vid skulderbladen ungefär värkte som satan minsta rörelse jag tog. I måndags när jag vaknade hade jag lite småont när jag vaknade. Sedan dess har jag haft lite småont fram och tillbaka. Efter 5 timmar på en stenhård sjukhusbrits pallade tydligen inte ryggen mer. Sedan igårkväll har det bara blivit värre och värre. Det tar en halvtimme för mig att komma upp ur sängen, kunde knappt öppna kylskåpsdörren, kan typ inte göra någongting. Fick ringa och sjukanmäla mig från jobbet imorrse. Mamma och pappa tror det kan vara någon typ av ryggskott om det inte är en nerv eller i muskelfästet som spökar med mig. Idag är det söndag, är det inte bättre imorgon så ska jag boka tid hos en kiropraktor.

jag blir tokig, alltid är det nått!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0