måndagsklubben.

Har haft rekord i meningslös dag. Först var jag i skolan 11.30-12.00 heeelt i onödan. Sedan var ena föreläsningen inställd så då satt jag hemma i 2 timmar och kollade på apor, noshörningar och bin, gav inte särskilt mycket det heller. Sedan var jag på föreläsning från kl 14-16, heelt meningslöst det också, jag frågade Camilla vad vi egentligen gjorde där. Hon svarade så klokt "Vi är ju på bildlektion" Det var precis vad det var. Alla satt och ritade i sina anteckningar, tror inte någon brydde sig om läraren ens för en sekund. Så hemskt det låter, men när lärarna envisas med att ta upp samma gamla begrepp föreläsning efter föreläsning så får de faktiskt skylla sig själva.

Nu väntar jag på tvätten, sen ska tobbs komma hem och laga mat åt mig och efter det är det åter dags för MÅNDAGSKLUBBEN :)

Dvs vi tjejer som ses, har det najs och lirar lite bowling emellanåt . Jag är bland nytillskotten i klubben och har absolut inga planer på att lämna den :)

TJING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0