ibland blir jag så trött på kalmar.

Jag är ute i sista minuten som vanligt. Tobbe fyller år imorgon och jag inbillar mig såklart att hitta något fint till honom IDAG - I KALMAR!
Jag tänker inte säga om jag gjort det eller inte, man vet ju aldrig om han är inne och läser min blogg. Men usch, det är ju inte direkt att man kan välja och vraka mellan presenterna. Jag hoppas han blir lite halvnöjd med mina påhitt iaf :)

Har precis bokat resa hem så den 7-10 maj besöker jag åter NKPG! Då ska jag till BB och kolla vad det blir för schema i sommar, jag ska på släktkalas och umgås med jossie självklart!

Nu ska jag bära upp en massa skit på vinden, tobbe och jag bor på 30 kvadrat, vi har kommit på att det funkar inte ha en massa bråte liggandes överallt så jag ska överraska honom med en nystädad och tom lägenhet hade jag tänkt :)

Sedan ska jag iväg på Bodypump!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0