happy birthday!

HAPPY BIRTHDAY TORE!

Yesbox, idag är det ingen vanlig dag för idag är det tobbens födelsedag. Inatt var jag så exalterad över denna dag så både tobbe och jag sov ganska så oroligt. Han var uppe vid 3 och drack Oboj, det säger ju endel!

På morgonen vaknade jag vid 6 tiden och tog fram ett grattiskort ja hade gömt bredvid sängen och la på kudden bredvid tobben, han vaknar lite yrvaket och fattar ingenting förän efter en liten stund. Efter det får han lite småpresenter och champagne. Sedan springer jag iväg till bageriet och köper färska frallor och en tårta som jag lyckas gömma så fint i kylen så han inte märker. Efter frukosten tar jag fram tårtbiten får han avnjuta den innan Storm och Fisnik kommer och grattar honom :)

Sedan drar de till bibblan och jag börjar pynta hela tobbens lägenhet med ballonger och serpentiner. Sedan drar jag ner till stan och fixar en till present lite snabbt som jag glömde köpa. Sedan satt jag duktigt och bara väntade på att han skulle komma hem men handen på datorn för att direkt han kommer innanför dörren sätta igång låten Happy Birthday med Stevie Wonder. Han fick typ en hjärtattack så jag tar den lilla överraskningen positivt!

Efter det tog vi med oss champagnen ut i solskener och sätter oss vid en ek i en park och skålar i solskenet. Helt underbart. Efter det tog vi en runda till stan och åt buffé och sen satt vi ute vid hamnen i solskenet.
 
Nu har vi sovit en stund och nu ska jag fortsätta underhålla tobbe tills klockan blir 30 april!

SO LONG!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0