funfun...notnot!

Det är så kul när man går in och kollar sitt besöksindex på bloggen och ser att ungefär i snitt, 2 om dagen läser den.
Men jag får baske mig skylla mig själv också när jag från och till är så usel på att skriva i den.

Har verkligen haft fullt upp i skolan de senaste veckorna med tenta efter tenta, vecka efter vecka.

Nu läser jag världens tråkigaste och mest meningslösa kurs någonsin, så jag tänker inte lägga ner en sekund mer än vad jag behöver på den.

Jag, Ulrika, Ida och Camilla var på bodypump förrut. Har fasiken inte haft tid att träna heller de senaste veckorna så känns helt underbart att få svettas lite igen och få känna den efterlängtade träningsvärken imorgon.

Nu väntar jag på att tobbe ska komma hem så ska vi laga ihop lite couscousröra och kycklingfilé. Mums!

Hejdoooo :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0